...

     Publicerat: 2009-12-18 Kl: 22:11:19 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

...ja som alla nog förstår beror den dåliga uppdateringen på att det varit annat som varit viktigt idag. en familjemedlem har gått ur tiden, och det är såklart sorgligt. jag känner mej dock vid gott mod, då hon var gammal och blev hastigt sjuk, sjuk utan att hon hade ont eller led dessutom. hon fick förmodligen en stroke. men det är värre med mamma. mamma är så himmla ledsen och jag vet inte hur jag ska trösta henne. men alla måste ju få sörja på sitt sätt.

älskade dixie <3


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: