bio :)

     Publicerat: 2009-12-13 Kl: 21:06:47 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer



hej hej! nu har vi kommit hem från bion. skulle ju sett den igår men så ändrade markus sina planer å ja det skrev jag ju om. så det vart idag istället. tyckte början var lite haffsig, men sedan blev den faktiskt riktigt bra! kul. så nu har jag sett alla tre filmerna. men tyvärr märker man ju att 2:an och 3:an är gjorda som tv-serie, och att man klippt om dem. det är synd, storyn skulle göra sej mycket bättre som serie då historian är så omfattande. det vet ju af alla som läst böckerna.

nu ska jag slänga mej i duchen, ska ducha med sånt antibakteriellt medel inför imårrn. plus att jag måste göra om proceduren imårrn bitti. ush va jobbigt. är lite nervös. ush. undrar hur handikappad jag blir under dagen.. kommer jag kunna gå lixåm?

nej, dax att ta tag i sakerna. skriver imårrn efter operationen. ska försöka få igång bloggen lite mer igen.

over and out
Postat av: Alicia

Vilken fin header du har, allt bra med dig?

2009-12-13 @ 22:20:33
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Neo :)

Jah har inte sett någon, men är dom värda att se? :)

2009-12-13 @ 23:42:14
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: Therese

Lycka till på OP. kram

2009-12-14 @ 11:06:23
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: