bandage off

     Publicerat: 2009-12-16 Kl: 14:26:23 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

hallå i stugan! lite sen med uppdateringen idag, men hade inget att skriva när jag vaknade kände jag. i förmiddags försökte jag mej på en liten promenad med hundarna. fick vända efter 5 minuter, gick ju ikke. ont ont att vara ute och gå tyvärr. annars tycker jag smärtan är bättre idag faktiskt, sålänge jag ligger stilla iaf. sedan tog vi bilen till mc donalds, så nu är jag mätt åxå. måste säga att det är bra grepp i mina vinterdäck, bilen tar sej fram överallt, och ännu har jag inte fått någon sladd :D
nu ska jag försöka sova en stund. är ju ganska långtråkigt här hemma, så jag får försöka sova bort nån timme iaf.
har frstn tagit bort det stora bandaget på knät idag, skulle göra det på onsdagen sa läkaren. under har jag plåster/kompresser, och har för mej att det skulle sitta en vecka till. men jag tyckte sköterskan sa tejp? kanske finns det något mer under dessa plåster? aja, dom får sitta där. slipper jag se eländet. knät är rätt sbullet med, men dom sa att det nog skullw bli den reaktionen, att knät svullnar upp...

nu bilrre lite sova!

Postat av: I S A B E L L E - fotoblogg ♥

oj, vad har hänt med ditt knä? :o

2009-12-16 @ 16:25:37
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: