ajajajaj

     Publicerat: 2009-12-15 Kl: 13:35:12 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



AJajajaj... asså... det gör skit ont :(. haltade ut till bilen för att åka och fixa lite mat på mc donalds. gick okej, dock är det massa snö så det var ju en utmaning att köra. ställde mej precis utanför donken och gick in, väl där fanns ingenting klart utom cheeseburgare så det var det enda jag förmådde att köpa. plötsligt så känner jag hur någon tar tag om mej, vad fan? tänker jag, tills jag vänder upp blicken och ser en misstänkt stor lång man, och inser att det är min körlärare jag hade på bilskolan! rolle! fan va kul, å att han kände igen mej bland allt folk med mössa å halsduk å allt! ja de va kul, han sa att han brukar se min bil, och att jag verkar köra mycket eftersom den ofta är borta ;). ja nej det va superkul, och helt klart värt mödan att jag tog mej dit. men nu ligger jag i sängen och då gör det inte lika ont längre!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: