yo!

     Publicerat: 2009-08-26 Kl: 20:53:53 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

ojoj nu är jag genomsvettig. har städat litegrann och kroppen är visst inte som den brukar :S men nu är det iaf liite bättre, så jag slipper få ångest när jag vaknar efter min sovmorgon imårrn :)
mitt stora mission imårrn, är att gå, gå,gå, belasta mitt onda knä, allt som krävs för att det ska fukka upp, och bli svullet. ska ju tillbaka på fredag. fan om det inte skulle kunna vara tjockt och "fint" så han får se nångång. varenda gång jag vart där har knät varit relativt bra. eller ja, så bra som det kan va iaf.
ska strax ta min medicin och sedan lägga mej. jag och markus ska se på wallander - tjuven. såg den lite halvt när jag låg däckad i helgen, så jag ska se om den, och markus har inte sett den.




hejsålång!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: