we're off

     Publicerat: 2009-08-08 Kl: 06:28:38 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer



god morgon! ööh, mitt i natten? vi ska aldeles strax sätta oss i bilen och brumma 43 mil, mot mellerud. gääääsp! vår tanke var att gå upp 5, men ingen orkade, men nu så känns det mer humant! markus syster och hennes man kommer till sverige (bor i england) och vi hade tänkt åka dit nästa helg, men nu är vi aldeles wild and crazy och spontana så vi åker denna helgen istället! ja, så nu ska jag gå upp, gå ut me vovvsen å mata smådjuren, sen drar vi! blir nog nått inlägg längs vägen, kommer ju ta säkert 5,5 timme hehe.
hejs!


Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 06:56:41
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: Frida & Riley

Ha det så trevligt Sofia! =)

2009-08-08 @ 09:21:08
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: