tillbax i sthlm

     Publicerat: 2009-08-25 Kl: 14:43:06 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu är jag tillbaka i sthlm igen. orkade aldrig uppdatera bloggen imorses utan vara bara helt fokuserad på att åka iväg. har dock knappt sovit en blund i natt, pga rethosta :( fy vad jobbigt det är.
åkte iaf vid 9.20 och resan tog ca 4,5 timme idag, tog det lugnt, känner mej lite seg fortfarande. men halsontet är helt borta. dock kommer det smaskigt blod och grönt gojs ur mina hals. mmm glamouröst!
nu har jag ätit en snabbis, och nu ska ja försöka sova ca 1 timme innan jag ska åka och jobba. är helt slut :(
får bli ett intresantare inlägg senare ikväll!
hej hej!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: