poor me

     Publicerat: 2009-08-28 Kl: 10:19:33 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

ush nu tycker jag synd om mej själv (igen). har iaf varit hos läkaren. idag var iaf försöket med att få ut ledvätska lyckat. han fick ut en skvätt och kunde kolla på den. den såg ganska normal ut, men väääldigt seg, ledvätska är ju segt men jag tycker detta såg ut som en geléklump där i sprutan. åså fick jag kortison i knät. det gjorde faktiskt inte lika ont idag som förra gången och det var ju tur. han kollade även ner i min hals, och den var inte helt bra visst, eller ja, den var röd fortfarade, men jag känner ju ingenting så jag trodde den var helt bra, men ja det är på rätt väg iaf :)
nu ska jag vila knät idag och imårrn. kul. ligga här å glo. får väl bli en rundvandring på alla stora bloggar, läsa lite, skämmas lite, skratta lite, bli lite irriterad ;)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: