öhh...uuh.... ....

     Publicerat: 2009-08-23 Kl: 11:43:29 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

ajajaj... idag är det ÄNNU värre! har nu varit på akuten, och fick en tid klockan ett. halsen är full med sår och variga kratrar, kan knappt prata, och kan inte längre svälja. kul att jag måste köra 40 mil i eftermiddag. jobb imårrn, får se hur det blir, måste bli lite bättre om ja ska kunna jobba. men markus ska ju jobba så vi måste ju ändå åka hem. men jag får säkert antibiotika nu, och då börjar det säkert avta ganska snabbt. uh jag orkar inte ens skriva mer :(
Postat av: Therese

huvva, krya på dig. kram

2009-08-23 @ 13:23:44
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: Frida & Riley

Krya på dig Sofia. =(

2009-08-23 @ 22:06:10
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: