nämen hej solen!

     Publicerat: 2009-08-02 Kl: 13:20:45 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer




inte illa pinkat. både helg och sol på samma gång! hur längesedan var det? jag menar en dag utan iaf en lite sketen regnskur och moln... härligt! vaknade först klockan sju av en überhungrig bamse som pep och pep tills jag gav med mej och gick upp och gav dem mat. sedan vaknade han igen klockan 10 och gnällde, men la sej igen, somnade faktiskt om och vaknade 11! my god! skönt att kunna sova ut lite. hade som plan att åka till frida och riley idag, men kände att jag måste tänka lite på hur mycket jag kör, hade dessutom lite att pyssla med här hemma, så, en annan helg får det bli. jag och hundarna har varit i farsta å ätit en körv, polly och bamse fick en rå korv av korvkiosk-gubben :) han känner la igen oss nu hehe. nu är vi hemma och sitter ute :) bamse äter ben, och polly rejsar runt som en skållad råtta hon, kul ser hon ut å ha iaf :P Resten av dagen ska jag inte göra så mycket plocka å grejja lite, rensa ut kylskåpet och lite sånna smågrejjer. har ingen aning om när markus kommer, men antar att det blir senare, med tanke på att dom säkert druckit en massa finns de ju knappast nån som kan köra tidigt på dagen...
hej på en stund!





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: