hejsanhej

     Publicerat: 2009-08-01 Kl: 13:49:38 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


ja då var det helg då =) försökte mej på en sovmorgon men det gick la sådääär. markus hade tvättid klockan sju (mannen med framförhållningen hade inga rena kläder att ha med sej till festen idag) och eftersom han och joppe minst sagt stökat ner när dom sytt outfits så skulle han ju även städa innan han bar sej av. han städade faktiskt riktigt fint det måste jag säga. och eftersom städningen var godkänd, så ställde jag upp som chafför under förmiddagen. först tog vi ju en liiten promenad med vovvarna, bamse är ju invalido nu med bandage så vi gick inte så långt. sedan åkte vi till farsta, där markus köpte ohyggliga mängder vin och öl (ohyggliga mängder i mina ögon iaf. sjukt hur man kan lägga så mycket pengar på nått så onödigt/man bara ska pissa ut?) kände mej som en alkis när jag var tvungen att bära en påse :/. sedan var jag på apoteket och köpte plåstergrejjer till bamse och sedan körde jag markus till joppe som bor på söder vid medborgarplatsen. huga, stadskörning. men det gick bra, har ju gps'en nu, men fy jag blir så nervös :(

väl hemma, så har jag nu plåstrat om lille man. han har varit såå duktig och låtit bandaget sitta, och hela natten han har legat klistrad mot mej, lite sådär ynkligt <3. såret på trampdynan är riktigt köttigt, men han har fått rimadyl/smärtlindring nu så han verkar ändå inte ha allt för ont. har lagt ett klorhexidinomslag nu som får sitta över dagen. det drar ut bakterier och hjälper till att torka ur såret efter hand. sår i tassar/mellan trampdynor är ju svårläkta, det blir ju så tätt, och svårt å hålla fritt från smutts samtidigt som man vill ha luftigt. bamse är iaf superduktig när vi tvättar, det svider ju som eld, och han nästan skriker, men ligger helt stilla och litar på mej. underbaring!

nu ska jag iaf spendera helgen ensam och göra absolut ingenting. helt underbart!
höres!

Postat av: Therese

Hehe, ja det är verkligen superkänsligt. Går som stötar genom hela benet bara man nuddar lite. Skumt! :P

2009-08-01 @ 14:12:59
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: