god fukking morgon

     Publicerat: 2009-08-24 Kl: 09:15:52 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


i svartvitt ser man inte riktigt lika bedrövlig ut iaf, underbar jag känner mej!

jävla helvetes skiiiiit! ååhhhh... halsjävel! ok den är inte värre, men fan inte bättre. har svinaont i huvvet idag, och nacken är helt stel. har haft rethosta hela natten, men att få hostatacker när halsen är ett krig, det är ju ingen dunderhit. fy fan. har halsat tre stycken treo nu, hoppas det hjälper lite mot huvvet å nacken iaf. sedan ska jag och mamma till apoteket och hämta ut dunder-hostmedicin, för mamma har ett uttag kvar på sitt recept som hon har på hostmedicin. yay! så kanske man kan få sova på natten iaf. nu ska jag gå och duscha, har väl en fet bakteriehärd på kroppen vid det här laget. så får jag uppdatera under dagen. hoppas antibiotikan kickar in snart!
Postat av: Carro

Hej Sofia!

Ta inte mer än rekommenderad dos när det gäller värktabletter, det hjälper ändå inte!

Krya på dig!

2009-08-24 @ 12:14:31
URL: http://nilssons.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: