go natt

     Publicerat: 2009-08-06 Kl: 23:15:06 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

hello sen kväll. idag blev det aldeles för sent hem från jobbet. blev lite mer med sista patienten än vad vi tänkt, och vi hade den sövd till kl 21, det är då jag slutar egentligen, men stackaren hade en analsäckaböld som var tvungen att dräneras... sedan kl 21 kom karin inrusandes, så hennes ena dotter matat lille nuddli med massa mörk choklad, och det var dödlig dos, för en så liten hund, så det var bara att ge apomorfin så nuddli fick kaskadkräkas.... kom inte från jobbet förrns strax innan 22. hämtade markus vid blåsut, han har spelat badminton idag tjoho hehe, köpte mc donaldsmat, åt, och nu ligger jag här och ska SOVA. roligare än så blir det inte idag!
hej hej!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: