fuck of fukkers!

     Publicerat: 2009-08-02 Kl: 23:37:37 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


förbannade äckelkryp! jag är verkligen inte rädd för småkryp, getingar, spindlar å sånt, men dom här vidriga harkrankarna dom är verkligen motbjudande! jag skulle nog våga säga att jag hatar dom, och tycker dom är äckliga. nu har jag just ägnat säkert en kvart åt att jaga runt efter en flaxande och förvirrad långben här i sovrummet men en kopp och ett papper. hörde något som smattrade runt och sedan damp ner i huvvet på mej. ja vad är det med harkrankar och plötsligt dimpa rakt ner? har dom narkolepsi eller något? hursomhelst fick jag tag i den och, även om jag hatar dom har jag ju ett stort hjärta så jag tog på mej, gick ut, och släppte ut den. går och lägger mej. och vad hör jag? smatter smatter smatter, en till?eller är det samma jävel? gaaaah! så det vara bara att jaga runt med koppen igen. släppte ut den vid entredörren till huset nu, inte altandörrn. har stängt alla fönster. svettas hellre än att riskera få en sån jävel i huvet när jag sover.
tack för mej. over and out. frstn är inte dom krypen ens värda ett kollage, men dom fick det ändå.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: