länka mej hit och länka mej dit

     Publicerat: 2009-04-08 Kl: 18:48:38 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

ush kikade på aftonbladet och såg detta inslag. blir riktigt ledsen när jag ser det. stackars människa :(
kolla själva

tack frida för hjälpen med att länka ;)



frstn...
någon kanske undrar över min filosofiska namngivning av bloggen?
det är iaf allt annat än seriöst, iaf om man sett underbara percy tårar! det är hans namn på sin bok han vill skriva.
jag måste länka till några sjukt roliga klipp med allas vår percy!

percy vill flytta bryggeriet till estland


percy hos psykologen
där är dock det roligaste inte med haha
psykologen: roligt? var inte det där lite elakt?
percy: elakt... och roligt! ..percy var glad då...

haha :D

percy på b&w

ja tänk om man bara kunde vara en hundradel så oförskämd, vad roligt!
Postat av: Frida

Åh. =) roligt att bilden "made sense" och att det gick bra att länka! ^^

Varje dag lär man sig något nytt.

2009-04-08 @ 19:07:37
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: