Välkommen till min exceptionella blogg :D

     Publicerat: 2009-04-06 Kl: 18:45:34 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

Nu har markus pillat klart med bloggen, ja e supernöjd! nu måste jag hålla liv i den åxå, men det ska nog gå bra så inenhållsrikt som mitt liv är ehm.
Idag har jag jobbat. Ägnade eftermiddagen åt att justera prisera på fodren, hill's har ju höjjt priserna avsevärt, helt sjukt, de e fan pinsamt att ta betalt när en säck på 14kg nu e höjd me 100spänn upp till 895!! men va ska man göra. min teori är att dom skiter där dom äter, folk kommer välja andra alternativ...
på tal om teori ska jag imorgon skriva körkortsteorin! hoppas det går bra, men det gör det nog, är inte speciellt nervös faktiskt. så jag får ta och göra en bunt me test-prov nu ikväll och nöta in skiten helt enkelt.
en annan incident dagen till ära var att bamse på morgonen någonstans lyckats få nå klegg på bringan som luktade riktigt jävligt, som bränt, tjära eller fan vet, det stank så det riktigt frätte i näsan. så det blev ett bad i diskhon på lunchen.
jag får bli bättre på att skriva långa intressanta inlägg sedan, men nu ska jag äta kvällsmat!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: