kebabångest

     Publicerat: 2009-04-19 Kl: 19:39:49 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

då sitter man här igen. äckelmätt och har typiskt kebabångest. ush. kan bli så sjukt sugen på pizza eller kebab och såfort något man kan likna vid mätt uppkommer så får jag sådan jävla ångest och känner mej fruktansvärt äcklig som tryckt i mej det där flötet. sedan lovar jag dyrt och heligt att jag aldrig mera ska äta pizza eller kebab eller vad det nu är. sedan sitter man där en vecka, eller kanske bara några ynkliga dagar senare med en kebabrulle i högsta hugg och längtande ögon, för att snart få kebabångest eller pizzaångest och here we go again...
men DETTA var sista gången, nu jävlar (ehm) nu måste jag börja äta bättre mat helt enkelt... fast det får nog ändå bli "när jag fått körkort" för då ska jag börja handla på willys mycket mer. här på konsum e de svindyrt ofräscht och dålig urval. ush.

nu har iallafall markus kommit hem. han är nog den person i denna värld som är absolut sämst på att svara i sin telefon. suck. han ringde vid 12 och sa att dom var påväg från laxå.. vid halv fem började jag ringa eftersom jag tyckte att han borde vara hemma vid det laget. och jag hade planerat att ta en tur med hundarna och behövde veta om han hade nycklar eller ej. men eftersom han inte behagade svara så gick jag. när jag var som längst bort ringer han "vart ääär du? jag har inga nycklar" ja så kan det gå, hade han varit anträffbar hade jag fått veta att han inte hade nycklar, och han hade inte behövt sitta och vänta som ett fån utanför altandörrn. men det var ett lagomt litet straff när man inte svarar i telefonen :P
nu ligger han i sängen och vilar lite, såg ju ut som ett spöke när han kom hem, sliten och trött och vresig, som ett litet barn. men jag älskar honom ändå <3


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: