Ursäkta min existens

     Publicerat: 2009-04-08 Kl: 14:40:53 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

Nu har jag haft körletion. det gick bra. nu går det ju bra, jag KAN ju köra bil nu, så några större incidenter händer ju inte. men det är en sak jag måste grejja nu. våga ta plats på vägen. jag har lika stor rätt till vägen som alla andra, men jag fegar lixåm lite.. har jag bestämt mej för att byta fil, eller köra ut i en lucka så måste jag vara lite mer bestämd.. inte "oh ursäkta skulle jag möjligtvis kunna få komma in här, åh tack snällt, ursäkta mej" hmhmhm.... något överdrivet, men hursomhelst är min enda issue nu är att bli lite tuffare helt enkelt.
jag frågade rolle hur många ggr jag blivit kuggad under timmen som gått, och fick svaret "hm, hm, inte så många, ingen egentligen, tycker helheten är väldigt bra". haha ja vi får väl se om uppkörningsgubben e lika positiv om två veckor :P

nu ska jag slappa lite, sedan ska jag eventuellt städa, får se om ag kan hålla mej borta från dammtrasan eller inte!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: