solokvist

     Publicerat: 2009-04-12 Kl: 12:00:23 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

nu har mamma och pappa åkt hem så nu är det alldeles öde. dom hade ju så mycket saker med sej så hela lägenheten var ju full :P men nu har jag iaf städat och röjjt, så nu kan jag slappna av och lägga mej i sängen och slappa. ska faktiskt ta och sova lite. har sovit riktigt dåligt på madrassen i två nätter så det ska bli skönt att ligga i min egen säng nu och ta en tupplur. jag tror faktiskt jag ska lägga mej och kolla på percy tårar, det var länge sedan! eller kanske lite greys anatomy, äldre säsonger när dr burke och addison var med? det var tider det!
markus är ute i skogen och leker krig, eller ja, han är alltså ute och spelar airsoft idag, så det är bara jag och hundarna nu över dagen.
det får bli detta korta inälgg nu, för nu ska jag kvalitets-slappa! så får det bli något mer intressant inlägg till kvällen :)
hejsålång!
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!! Det var fan inte igår! Såg att du hade skrivit på Facebook, men det var ju mycket roligare att spatsera runt här inne! Så himla roligt att du får jobba med djur grymt avis, själv är jag bara värdetransportör/väktare... =( Vill oxå jobba med djur! Det blev terrier för dig med ser jag, vi har oxå 2 som vi just nu är i Norge hos mamma med. Jag bor ju i Norpan, men jobbar just nu både i Linköping och i Stockholm då vårat kontor där behövde förstärkning. Det blir 3:e veckan jag åker upp dit på tisdag, öhhh... Hoppas påsken har varit bra i alla fall! Stora kramar: Sarah!

2009-04-12 @ 12:33:01
URL: http://yoggithedog.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, vad fint det lät. "markus är ute och leker krig". Förresten, markus är min 23+ åriga pojkvän =P (skäms på mig, jag vet inte hans ålder.. =S )

2009-04-12 @ 16:40:05
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: