säng i stup...

     Publicerat: 2009-04-17 Kl: 22:21:39 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

gaah nu ska jag stupa i säng, jag är grymmt trött efter dessa dagar... i helgen blir det att ta det lungt gå långa promenader med hundarna och glo på tv! markus är iväg så jag är ensam. perfekt för honom så slipper han höra mitt körkorts-tjat som annars kanske blivit ganska intensivt denna helg :P
sov gott alles!

Postat av: Frida

Gud så söt du är!

2009-04-17 @ 22:44:38
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: