på tiden med lite ledighet!

     Publicerat: 2009-04-09 Kl: 19:27:11 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

äääääntligen helg!! fyra dagars ledighet, det behövs. jag är helt slut, vet inte riktigt varför men det är jag iallafall. dels har det varit mycket påjobbet några veckor, och sedan är detta med körningen och kommande uppkörning en psykisk stress from hell och har varit sedan februari... att hela tiden vara lite nervös och hela tiden bara tänka på teori och körning har gjort min hjärna till en seg tuggummiansamling känns det som. längtar tills jag har mitt körkort och kan släppa det där. det ska bli skönt. jag hoppas den dagen kommer iaf hehe...

idag har det varit massor på jobbet. i maj börjar det en ny tjejj hos oss, och ska det fortsätta vara såhär mycket att göra så kommer det verkligen bli toppen att vara en till.
hade en mycket söt liten patient på kliniken idag, hon var så himmla gullig, och låg på disken och snuttade på sin lilla boll hon hade fått medans jag och matte pratade, se själva...



Nu sitter jag och väntar på markus, han ska köpa med sej sallad och kebabrulle till kvällsmat, rullen är till mej, ja är sjukt sugen på en kebabrulle! mari åt en på lunchen och det såg verkligen gött ut. speciellt eftersom jag ätit en så jävla äcklig matlåda, sådana där färdigrätter är verkligen riktiga avskumm :S pannbiff med löksky och tärnad potatis, javisst, men alltså det var riktigt motbjudande. nu ska jag aldrig mera köpa en färdigrätt det är alltid alltid ett bottennapp!

håller även på att tvätta och sedan ska jag städa lite åt marsvinen och råttorna. lägenheten städar vi imårrn. ja, jag vill att det ska vara rent när mamma och pappa kommer ;)

frstn hade gulle-frida lagt upp en gammal bild på mej och mascot på sin blogg idag. oj vad jag saknar honom :'(

nu ska jag surfa vidare på nätet iväntan på markus och maten!
hejsålång!
Postat av: Frida

Gud vilken söt liten hund!

Färdigrätter gör en alltid besviken. Undrar ifall man kan stämma företaget för att man inte får vad bilden visar ?

2009-04-09 @ 23:32:14
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: