oj då klockan är mycket.

     Publicerat: 2009-04-24 Kl: 01:39:10 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

en av markus bästa vänner var ledsen så markus följde med honom hem för å snacka lite.. så nu e jag ensammen. iofs är det skönt att ha en helt egen säng, slippa snarkningar och någon som luktar vitlök från dagens thai lunch brevid sej :P

nu måste jag verkligen sova. nattinatti.
Postat av: Frida

Haha. är det så mkt vitlök i Thai att han fortf. luktar på natten ?

Jag kan inte ens minnas när jag sist åt vitlök.. =S

2009-04-24 @ 08:17:58
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Postat av: markus

jag skulle kunnat äta vitlök i maj 1995 och sofia hand ändå klagat på att jag fortfarande luktar.

2009-04-24 @ 11:49:10

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: