loulou latjock

     Publicerat: 2009-04-12 Kl: 21:09:38 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

tillåt mej småle. eller ursäkta gapskratta. när jag såg i trailern att loulou, den tjocka från idol skulle vara med i wipeout så var jag verkligen tvungen att kolla lite extra. man behöver ju inte vara synsk för att se framför sej hur det skulle gå.
hahaha bevaremejväl.... vad kan hon väga? dessa badringar och bollar är väl knappt gjorda att palla det trycket, men det gjorde ju inget eftersom hon hamnade i vattnet hela tiden och "funktionärerna" fick hjälpa henne upp gång på gång haha! när hon ser detta på tv kanske hon inte är tjock och stolt längre utan kanske börja dra ner lite på småkakorna och pommes fritsen.



Postat av: Frida

Hehehe. Helt klart en syn för gudarna.

2009-04-13 @ 07:43:17
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: