körkortstjat

     Publicerat: 2009-04-19 Kl: 00:13:08 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

det är väl en allmän kännedom att jag är nervös inför min uppkörning. men nu måste jag älta det en stund igen. det närmar sej med stormsteg! om tre ynka dygn är det ur världen, oavsett utgång så är det iaf ur världen. det är skönt!
jag funderar på hur man lyckas med en uppkörning. hur perfekt måste man lixåm köra? ja menar, om man läesr om folks uppkörningar så verkar man ju kugga på jättesmå saker... kanske tycker gubben att jag tex kör sakta ur en korsning? inte tillräckligt bra placerad i rondell? backar snett runt ett gathörn? missar en skylt? missar en högerregel? jamenar nått skit lär man väl göra känns ju omöjligt att köra en uppkörning utan att nåågot skiter sej och man är körd? suck!
jag är inte så nervös nu som jag var för två-tre veckor sedan. faktiskt. men det jag är nervös för är att jag ska bli så nervös att jag kör illa pga det. för när man, eller iaf jag, blir nervös så blir jag spännd, och då har jag inte alls samma uppmärksamhet runtomkring, det gäller nog generellt alla när det kommer till nervositet...
nåväl.. det värsta med att kugga uppkörningen är inte direkt att kugga och att man får göra om.. utan det faktum att det är två fukkning månaders väntetid tills man får en ny tid!! vilket innebär, att jag, om det går mer än två månader från teorin, måste göra om den åxå. så det innebär teori+uppkörning= 1000spänn, och dessutom lär man ju köra iaf 4-5 lektioner för att hålla igång körningen i två måånader och det blir ju fan 2500 de med.. så då är det 3500 till att punga ut!
dessutom vet inte jag hur stor kämparglöd jag har kvar efter så lång tid.
SUCK!
så, jag måste ju klara uppkörningen pga det. samtidigt som det känns omöjligt känns det som en lätt match iaf om jag kör som i onsdags. men nervositeten kommer ju komma som ett brev på posten, kommer väl sitta och skaka i bilen och inte ens kunna starta. ush.
men OM jag klarar det, innebär det från idag att jag ska leva två hela dygn till utan körkort haha. fasen så sjukt!

ligger och kikar på greys anatomy, men tror jag ska klappa igen och sova nu. hoppas på fint väder imorgon för då ska jag och hundarna ta en mastodontpromenad :)


gonatt!!

Postat av: Anna

Hej! :)

Påslakansetet är köpt på Ellos faktiskt, för något år sedan..men dom har hållt sig himla fina i kvalité och färg :) finns säkert något liknande kvar :)

2009-04-19 @ 08:15:24
URL: http://annasara.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: