just'ja!

     Publicerat: 2009-04-29 Kl: 23:02:38 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jag har beställt en bur till vovvarna, som vi såklart ska ha i nya bilen! det är superviktigt för mej att mina hundar åker så säkert som möjligt. inga lösa hundar och inga veka skramliga burar här inte. så just nu tillverkas en måttbeställd bur till min lilla fabia! har ju faktiskt åxå baserat mitt bilval, mycket beroende på hundarnas säkerhets-situation. dom kommer få en sådan här bur från robust, som kommer vara 60bred, 63djup och 73hög. där sitter dom tryggt mina hjärtegryn! buren kommer om ca 1,5 vecka :)



nu ska jag s-o-v-a. :) nattinatt!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: