ingen lön nähä, så trevligt

     Publicerat: 2009-04-24 Kl: 19:32:45 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jävla satan. det har blitt nå strul så lönen kommer inte förrns på måndag! KUL! jag ska hyra en bil imårrn lixåm. tur man har lite undansparat så jag kan låna av mej själv tills lönen kommer. skit skit jag gillar inte det, men men skönt att det går iaf.
är hemma från jobbet nu, och vi ska ta en sväng ner till affären och handla lite fredagsmat, med mina LÅNADE pengar. nu kom markus från toan så mer hann jag inte skriva, såå, ses sen, då ska jag skriva om min dag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: