Fullt ös medvetslös

     Publicerat: 2009-04-08 Kl: 12:03:15 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

Idag på förmiddagen har vi varit ute och busat i skogen. det var tyvärr ett tag sedan.. så det var två väldigt taggade hundar som följde med ut när dom såg att jag la ner deras däck en påse :D
Dock är ju dessa två hundar ett rent helvete att leka med, dom skäller som öronen skrumpnar. skitjobbigt. värst e ju polly med sitt skall som når oanade höjjder haha, och hon skäller varesej hon har en stor leksak i hela käften eller ej. jag försöker ändå vara konsekvent och aldrig kasta leksaken om dom sitter och skäller.. det går väl ganska bra men såfort man kastat så börjas det ju. om bamse tar leksaken först skäller polly mer än nånsin, om polly får tag i den först skäller bamse OCH polly *hålla för öronen*. nåja, lite roligt ska dom väl åxå få ha, man får se till att vara en bra bit ifrån bebyggelse så inte folks fönsterrutor spricker :D
sedan gick vi hemmåt och båda hundarna kilade ner till vattnet och tog sej lite att dricka OCH ett försök till att bada, men stannade halvvägs, det var nog lite kallt :P
nu ska jag straxt ta tunnelbanan in till farsta och ha körlektion.
hejsålång!

        

det finns mer bilder i min billddagbok, http://soffilina.bilddagboken.se :)
Postat av: Frida

Vilken mysig dag än så länge! =)

2009-04-08 @ 12:16:02
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: