bil-lös igen...

     Publicerat: 2009-04-26 Kl: 10:59:15 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jaha då har vi varit och lämnat hem lilla golfen. typiskt, nu fick man en riktig aptitretare hehe... vill ha egen bil NU!
angående knoppen som gått av sa gubben på statoil bara "jaha, ja det är inte mycket att göra åt nu..." så var det inget mer med det, fast han lät rätt sur. men jag är säker på att den varit trasig förut, för det såg så ut alltså. nåja nu kan jag släppa det.
vi åkte lite drygt 15 mil igår, bensinen gick på 113:-, dvs bilen drog ca 0,75l/mil, och med tanke på mina burnouts på ettan och mindre ekonomiska körning innemellan så var det inte så pjåkigt. min egna bil sedan kommer dock dra mindre, den har inte lika hög bränsleförbrukning som golfen... nu ska vi ta tunnelbanan, ja, tunnelbanan urk, in till stan och sätta oss på en uteservering och äta lite lunch tänkte vi. det är ju så fint väder :)
hejsålänge!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: