äntligen lördag :)

     Publicerat: 2009-04-18 Kl: 14:41:48 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

åh vad skönt med helg och framförallt sovmorgon. vaknade vid 8 och var pigg, gick upp och matade vovvarna, men beslöt mej för att sova ett tag till. vaknade sedan vid 11! oj vet inte när jag sov så länge sist, men det behövde jag nog, sova ut lite :)
släppte ut hundarna i "trädgårn" och satte igång att städa lite. nu har jag varit borta tre dagar och markus vart hemma, så det är ju ingen som hållt efter direkt hehe, tre dagar utan att man städar innebär en del damm och en hel jäkla massa hundhår, så det var välbehövligt. skakade alla sängkläder, och la ut dom på vädring, det är så skönt att lägga sej i nyvädrade sängkläder och det känns allmänt bra på något vis! sedan hår-sanerade jag soffan och sopade och dammsög, städade köket, så nu är det fint här och jag kan slappna av och njuta av tillvaron resten av helgen :D.
markus är i laxå och spelar airsoft hela helgen så jag är ensam hemma.
sedan tog jag och hundarna en promenad till farsta, gick "långa" vägen via sjön, riktigt skönt ute! gick till djurmagazinet och köpte hö til marsvinen, och hundarna fick varsin vomburgare och varsin grisknorr.
köpte en french hotdog på torget och satte mej i solen och åt, och hundarna fick sina vomburgare. riktigt mysigt!
sedan begav vi oss hemmåt, och här sitter jag nu och slö-kollar på project runway och kommer fortsätta slappa hela dagen!



hej på en stund :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: