Tv-stjärnan

     Publicerat: 2013-01-16 Kl: 20:05:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Imorgon är det dax för Bamse att vara på tv igen. Han har ju varit med en gång tidigare. Christophe ska tala om övervikt och diabetes, så bamse ska då representera den överviktiga. Förolämpande va? Haha... Han har varit lite rund, men är inte det just nu, men visst, ett kg hade han gott kunnat gå ner. Han får helt enkelt representera den lite smygtjocka! Kanske nån iaf kan få upp ögonen för sin hunds viktstatus. Med sej har Bamse till kompis Nudli, som är ca 18år och diabetiker :D
 
Har haft en röjjig jobbdag, mycket att göra både på för och eftermiddagen. Men det tycker ju jag är roligt :) Nu blir det Mästerkocken och Farmville för min del :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: