Kameleont Design

     Publicerat: 2013-01-24 Kl: 16:48:24 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
Idag kom tröjjorna jag för en tid sedan beställde från Kameleont Design special. Jättefina! Jag valde inag tyger själv, utan sa bara att jag ville ha ltie retro-känsla, inget rosa och inget med bilar. Blev ju toppen :) Kerstin blev jätteglad åxå, och imorgon får hon välja vilken hon vill ha på sej till dagis :)
 
Kameleont Design special, finns på facebook :)
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Åh vilka fina, så härliga tyger :)
Den med apor gillar jag riktigt mycket!

Kram

2013-01-25 @ 08:13:23
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: