jag ska åkka hem nu

     Publicerat: 2013-01-07 Kl: 22:23:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Snacka om att det blir mer och mer människa av ens lilla bebis...barn..tjejj... Igår var Kerstin väldigt inställd på att nu skulle vi åka hem imårrn (idag alltså). Hem till pappa, å till rummet. Och till Calle. Momo och bessefar stanna här, jaaa, mamma och jag ska åka hem. Så sa jag till henne igår att hon imårrn (idag) skulle packa sina leksaker i den blåa kassen när hon vaknat och det kom hon minsann ihåg haha. Såfort hon vaknade så började hon prata om att hon skulle packa sina saker i den blåa kassen för hon skulle åka hem till pappa och sitt rum nu, och Calle. <3 haha sötnos! Och packade gjorde hon, och desutom BARA de leksaker hon haft med sej ner, och inte alla dom leksaker som finns i Borås, utan ner i påsen åkte Herr Nilsson, Pippi, Lilla Gubben, filten och dockan hon fick i julklapp. Haha hon har full koll alltså!
 
"Vi ska åka hem nu, ni ska stanna hä momo å bessefar. Jag ska åka hem till mej, till mitt rum, till min pappa. Och Calle"
 
Asså <3
 
 
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: