Idag ville vi inte heller...

     Publicerat: 2013-01-23 Kl: 21:09:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

...fast dag vad det att gå upp ur sängen. Jiisses asså...
Men då kan man ju iaf bara lyfta upp ungen, alltid nått :D
 



...Annars tycker jag morgonen gick bra idag. Kerstin kissade utan jättelång protest, hon åt sin frukost, tog på sej ytterkläderna och jag kom i tid till jobbet. Vad mer kan man begära av dagens första timmar? :D

Jobbdagen var åxå bra, trevligt, lagom mycket att göra och jag lämnade kliniken i prima skick åt mej själv imorgon bitti klockan noll sju noll noll.

Väl hemma hade Markus gjort middag, och jag satte mej först lite ohövligt vid datorn. Kerstin sa till mej "Kom och sitt här mamma, du ska äta din mat nu, kom nu!" där hon satt vid bordet. När jag kom till bordet, gick Kerstin till mn dator, när jag sa till henne "kom nu då Kerstin så äter vi" fick jag ett "kommer snart mamma, ska bara titta lite på din dator först" hahaha! Asså, den ungen.... <3
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: