De bli bra mamma, du behöve inte vara hädd!

     Publicerat: 2013-01-28 Kl: 16:40:34 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

...men idag känns det bättre, framförallt nu på eftermiddagen! Känns som knät är påväg åt rätt håll. Jag har dock garderat mej och komma vara hemma från jobbet imorgon och vila knät, så att jag istället är helt fit for fight på onsdag och kan jobba resten av veckan.  Hellre göra så, än att jobba imorgon och få ett bakslag och sedan behöva vara hemma igen.
 
Nu sitter jag och Kerstin och kollar på Bamse, och några andra planer har vi inte för eftermiddagen. Imorgon är dagis stängt så då var planen egentligen att jag och Markus skulle gå skift här hemma så han slutade tidigt så jag kunde jobba, men ja, nu blir jag hemma istället. Kerstin verkar förstå att jag har ont i benet för hon frågar hur jag mår och säger att allt ska bli bra och att jag inte behöver vara rädd haha, sötnos!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: