då var man igång igen.

     Publicerat: 2013-01-15 Kl: 23:08:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Då har man kickat igång jobbveckan! Kerstin kom lite sent till dagis idag, inte förrns 9.30 (dom vill att barnen kommer senast 9.15) men det verkade lugnt. Träffade Kerstins nya förkolelärare åxå, och hon verkade trevlig, men fick ingen sån jättetydlig bild utan får väl se vad det är för nån när jag träffar henne mer. Har varit hemma 1,5 timme sedan jag slutade jobba. Hade en lugn kväll idag. Kerstin sover gott, och jag kollar ikapp Hollywoodfruarna, innan jag själv ska sova =)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: