sjukstuga... version mamman.

     Publicerat: 2013-02-06 Kl: 18:43:30 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Men SUCK! Nu är JAG sjuk istället. Kerstin är pigg som en mört idag. Jag åkte till jobbet somvanligt och kände ingenting under förmiddagen. Men så plötsligt började det gnaga i magen och jag blev yr... 30 sekunder senare behövde jag spy. Det gick sååå fort! Åkte hem med en spypåse i knät i bilen. Men även om jag måtte tok-illa så behövde jag inte spy under bilfärden iallafall. Här hemma har jag bara legat i soffan. Har inte behövt spy  något mer men mår otroligt illa... resten av magen mår inte så bra heller om man säger så... Ont, och jag känner mej som en disktrasa. Kerstin är klängigare än klängigast på just mej idag då bara för att jag inte orkar ha henne som ett plåster på mej...suck...
 
Nåja... Imorgon skulle jag varit hemma med Kerstin men hon är frisk nu så det blir att vara hemma för egen räkning istället :/ Såvida det inte bryter ut på fler i familjen... vem vet! Får se dock vad jag och K hittar på imorgon, känner jag mej pigg får vi väl ändå göra något vettigt av dagen...

Bilden ovan illustrerar en Kerstin som "VIIIILL ÅSSÅ KÄÄÄKAS I HINKEN!" ...hm.. ja :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: