Rooosa kiss????

     Publicerat: 2013-02-22 Kl: 20:29:13 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Oj, jag har inte bloggat på två dagar... Det har int ehänt frtm när jag varit bortrest. Aj. då... Nåja, ingen har missat något. Har bara jobbat. Idag var det riktigt körigt på eftermiddagen och jag lämnade inte jobbet i det skick jag borde... men jag ville helt enkelt hem när klockan var tjugo minuter efter jag slutat... Så fick lämna lite grejjer till dom på måndag.

Imorses därimot blev jag sååå paff. Tog av Kerstin nattblöjjan och den var helt rosa! Hon hade kissat aldeles rosa. Först blev jag nervös, och tänkte att nu har hon ju världens urinvägsinfektion... Men kände att hon kändes väldigt pigg för att ha så kraftig UVI att hon kissar sååå rosa! Så kag ringde dagis och frågade vad dom hade ätit dagen före.. Och ja.. Kerstin och en kompis hade haft rödbets-race till pyttipannan :D haha. Det förklarade ju saken ;)

Imorgon åker jag och Kerstin till Borås!!

Nu blir det lite pizza här!
 


Ingen faaara, deklarerade Kerstin till oss när vi besvärat suckade åt hennes "bus"...hehe..
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Åh, det där har jag varit med om också... hade en förälder som fick oss att kolla hennes barn i flera dagar bara för att denne kissat rosa, fyra dagar senare kom det fram att h*n är tokig i rödbetor och hade suttit och mumsat på det :P
Jätteroligt att sitta och analysera en fyraårings kiss :P

Kram

2013-02-22 @ 21:52:06
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: