RAAAWWWR

     Publicerat: 2013-02-01 Kl: 21:10:18 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Denna "arga" tiger mötte mej idag när jag kom hem!


Efter att tigern duschats bort hade vi lite fredagsmys med popcorn :)



Kerstins hår börjar få lite längd nu. Jag har fått klippa det jätteofta, för topparna
blir väldigt toviga och slitna iom lockarna. Men nu så, börjar det trotts det bli lite
längre! Hon är dock inte alls så lockig lägre, mest i topparna, men det räcker gott ;)
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Oj vilken otäck tiger! Här har jag bara farliga monster!
Alexis hår har också blivit jättelångt men jag behöver nog snart klippa topparna på henne för de börjar bli lite slitna!
Är också sugen på att testa att fläta hennes hår men jag tror inte hon har tålamod för det än!

Kram

2013-02-01 @ 21:29:04
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: