Kerstin vill inte - version 2.0

     Publicerat: 2013-02-02 Kl: 21:18:17 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Hääärrrrregud, hur mycket saker kan en 2,5åring inte vilja - egentligen? Idag har vi haft "Jag vill inte det"-maraton här hemma.
 
- Jag vill äta dooonalds!
- Ja, men det kan vi göra Kerstin, vi köper med Mc Donalds hem!
- Jaaa, dooonalds!

*5 minuter senare*
 
 - Vill inte haa Donalds, jag viiiill inte!
- Jo men du sa ju att du ville ha?
- Vill iiinte ha Dooonalds!
 
eller:
 
- Jag vill ha päron!
- Varsegod Kerstin, här får du päron.
- VILL INTE HA PÄRON! Vill ha äpple!
- Här ta äpplet istället då.
- VILL INTE HAAA ÄPPLE!!!!
 
 
The never ending story!
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Alexis: Mamma, ja ha påser, ja ont i benet
Jag: Ok, du får väl ett plåster, ska jag hjälpa dig sätta på det
Alexis: Ja!
*tre sekunder senare*
Alexis: Nä inte mamma, pappa sätta påser
*Mathias kommer, tre sekunder senare*
Alexis: Nä jag inte ha påser. Nej, MAMMA HJÄLP!!!!

2013-02-02 @ 21:24:08
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: