Tenta avklarad

     Publicerat: 2013-04-12 Kl: 21:31:45 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Sådär ja! Då var det klart. Hur gick det då? Jag har inte fått resultatet utan det kommer i veckan, men jag tyckte tentan var rätt lätt. Det var några enstaka frågor jag kände mej osäker på, men annars kände jag med riktigt säker på frågorna, så jag tror nog det gick bra, får ju hoppas det iallafall :) Efter att ha dubbelcheckat några frågetecken jag hade ser jag att jag tänkt rätt på de flesta av dom och det känns ju åxå bra :D Fast ett par frågor vet jag att jag 100% har svarat iaf ett fel på :) Men behöver ha 150p av 225p för godkänt och jag hoppas verkligen inte jag har 75 fel =)
 
Tyckte det var riktigt roligt iaf med tentan, men skönt att det är klart. Ja, om jag klarar den såklart :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: