220mil på 7 dagar

     Publicerat: 2013-04-01 Kl: 21:06:02 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
PUH. Nu är det skönt att vara hemma. Påsken har vi spenderat i Mellerud och Borås, så det har varit både åka-bil-tätt och familje-tätt dessa dagar. Det har vart jättetrevligt :) Men det är ju alltid skönt att komma hem. Kerstin har varit en riktigt svårflörtad surmule som bara velat sitta klistrad på mej dessutom, skitjobbigt och tråkigt åxå. När vi har ätit har Kerstin varit så sur att hon gått upp och gömt sej haha, asså tröttsamma unge ;) Men nu när vi kom hem har hon varit glad. Hon sov ända till 9.40 idag och sedan 2 timmar i bilen så hon verkade ha en del sömn att ta igen åxå. Dock har hon inte somnat ännu. Gick å la sej för en timme sedan men ligger fortfarande på sitt rum och babblar. Får bli in i vanliga rutiner imorgon igen när vanliga veckan börjar :)
 
Jag är själv trött efter denna helg. Och från och med imorgon måste det bli skärpning på pluggandet till min tenta 12e April! Nu känner jag äntligen den tidspress som jag behlver för att verkligen plugga varje dag. Bara 1,5 vecka kvar nu ju :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: