jobbjobbjobb

     Publicerat: 2012-10-29 Kl: 21:46:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Ojoj! Här blir det inte mycket gjort, sitter och jobbar med hemsidan till jobbet. Har ju fotat våra veterinärer och pysslat med det hela kvällen :)
 
Idag har jag jobbat extra och jobbade 8-17, vilket innebar tiidig morgon för Kerstin på dagis med frukost där och allt. Men tackvare vintertiden så var ju klockan "det samma" somvanligt så det var inga problem. Annars kan K bli rätt grinig på morgonen om jag måste väcka henne hehe.
Såledses kom jag hem en hel timma tidigare, och lite tid med sitt barn är ju aldrig fel <3
 
Nu ska jag rasta hundar och sedan sova :)
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: