Oväder och odåga

     Publicerat: 2012-11-28 Kl: 19:47:11 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Åh härregud. Sikken tillbakaresa till Sthlm. Världens snöoväder. Såg väl 1 meter framför bilen periodvis. Men det gick bra, tog det lugnt. Kerstin sov en stund i starten men har sedan förnöjt roat sej med ipaden, sett på film, spelat, pusslat och ipadden ville oss väl, batteriet var lågt redan när vi startade upptäckte jag till min förfäran, men när vi var framme var det 1% batteri kvar haha tack! Trotts att resan tog minst en timme längre tid idag så har vi bara gjort ett kiss-stopp, duktiga Kerstin! Väl hemma var det dock rejääält med överskottsenergi som tog sej i utryck med en unge som ränt runt, hoppat, busat, och varit fullkomligt omöjlig hehe. Nu är hon i säng iallafall men vi får väl se när hon tänkt somna mtp att hon sov en stund i bilen. I natt kommer Markus hem från England åxå och imårrn kl 7 börjar vardagen med jobb igen.
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: