Gladskiten!

     Publicerat: 2012-03-22 Kl: 17:46:01 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Eftersom det är torsdag har jag slutat klockan 15 och det är ju veckans höjdpunkt att hämta Kerstin på dagis. Det är sååååååå mysigt. Nu är dom ju ute hela eftermiddagarna så hon var i full flärd med att bygga lego tillsammans med Jasmina som jobbar på K's avdelning. Kerstin bryr sej inte om att jag kommer alls, och där har man skyndat sej och längtat hehe. Kerstin skulle visa mej att hon kunde åka rutchkanan själv och hon visade mej alla barbiedockorna dom har där ute på gården.
Nu har vi ätit middag och Kerstin leker med Polly. Undersöker hennes tassar "tass tass tass" hör man upprepas hehe. Polly tycker inte det är lika kul men hon sitter där och låter sej undersökas, om än med väldigt skeptisk blick ;)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: