Vår nya lägenhet

     Publicerat: 2012-06-02 Kl: 09:48:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Nån är säkert nyfiken på vart vi ska flytta. Vi köpte ju en nyproduktion förra hösten och har följt huset byggas från första spadtaget. Spännande! Nu står husen klara om inflyttning pågår i grannhuset. Vårt hus (det man ser här på bilden) kommer stå klart efter sommaren. Det är en 3:a. Hörnlägenhet på 3e våningen (4:e våning sett från gatan). Jag kommer sakna ihjäl mej efter vår underbara uteplats och frihet här på baksidan av huset där hundarna springer in och ut som dom vill åså... Men vi behöver ett rum till K framöver, och att hitta lägenheter med den typ av uteplats med sådan här frihet, är omöjligt.. Å då bor vi hellre lite upp i huset. Jag vänjer mej väl vid det med ;) Eftersom det är en nyproduktion så finns ju inga bilder att visa mer än dom som finns kring själva objektet, men dom kommer iaf här:












... och vår nuvarande lägenhet, ser ut att bli såld innan vi ens hunnit visa den ;)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: