Grand finale i stugan

     Publicerat: 2012-06-30 Kl: 09:28:14 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


 
God morgon! Idag är det vår sista dag i stugan för denna sommaren och vi kommer väl mest packa och städa. Vädret kunde vart bättre men det regnar iaf inte. Vi har verkligen haft otur med vädret. Av de 14 dagar vi varit här har det störtregnat 5, varit soligt 6 och resten har varit mulet och tråkigt bara. Men vi har ju iaf fått mycket gjort. Golvet här i vardagsrummet blev jättefint och nu trivs man verkligen här!
 
Själv är jag ensam uppe och har så varit i en halvtimme. Både Markus och Kerstin sover fortfarande. Jag har börjat packa lite och plocka in filtar och sådant som vi använt. Städat gäststugan och så. Blir väl att vi äter lunch här och sedan beger oss. Hade det varit strålande sol hade vi stannat över dagen men nu känns det skitsamma faktiskt.
 
Hoppas ni får en fin dag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: