Bullmamman Soffi!

     Publicerat: 2012-12-03 Kl: 16:49:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Dra på trissor!
 
 
 
Efter en kall promenad åkte jag och Kerstin till ICA Maxi och köpte kavel, pepparkaksformar och pepparkaksdeg. Härregud, det trodde jag aldrig om mej själv! Men när jag ser alla andra mammor som bakar med sina barn kände jag att jag får nog göra det jag åxå. Så, sagt och gjort. Kerstin knådade runt på en liten degbit medans JAG bakade pepparkakor. Lessnade efter en plåt, men stod ut till tre plåtar och slängde resten av degen :D

Till råg apå allt köpte jag färag marsipan så nu har jag gjort smarriga marsipangodisar MED SMÄLT CHOKLAD PÅ dessutom. Ja härregud.
 
Och... Kerstin snoriga små fingrar har inte varit delaktiga i några av pepparkakorna som finns att äta. Nån måtta får det vara på eländet! ;)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: