jag älskar mitt jobb :)

     Publicerat: 2011-09-07 Kl: 19:32:18 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Det är så kul att vara tillbaka!
Såklart är det jättekul att träffa kollegorna igen, plus att vårat nytillskott Heide lixåm är underbar och bäst på alla sätt! LOVE! Men det alldra roligaste är faktiskt alla djurägare som sagt att det är roligt att jag är tillbaka och att dom saknat mej. "Hur stor är hon nu? För det var väl en tös du fick?" "Oj vad långt hår du fått!" "Har du skaffat linser?" "Åh vad roligt att du är tillbaka, dej har vi saknat!" Fatta vad kul det är att få höra det :) Att dom kommer ihåg en! Det gör jobbet sådär lite extra kul!

Väl hemma har jag myst med Kerstin. Vi har matat marsvinen tillsammans, hon börjar få lite kläm på vart hon ska lägga grönsakerna även om hon först nallar på dom själv ;) Nu har hon lagt sej och vi andra ska äta lite :)

Hoppas ni haft en fin dag!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: