Råttutställning

     Publicerat: 2011-11-19 Kl: 13:56:14 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Idag har vi tagit en resa tillbaka i tiden och varit i Kallhäll på råttutställning. Eller ja, hälsat på lite å kikat en kortis. Det är ett par årsedan nu min sista råtta gick ur tiden men innan dess hade jag haft råttor i 7 år tror jag, och har pysslat med utställningar, skitkul har det varit. Men när jag fick veta att vi skulle få Kerstin så lät jag mitt smådjursintresse läggas på hyllan på obestämd tid. Men det var kul att se allt folk, många kände jag igen från tiden jag själv höll på, men det var massor av nya ansikten åxå. Kerstin var inte så förtjust i råtorna haha, hon var mer intresserad av dom två hundar som åxå var där. "Vovv vovv" sa hon och gick med rasta steg mot dom. Sötnosen!



Postat av: Therese

Oj, Kallhäll... Det känns som tusen år sedan...

2011-11-19 @ 21:39:26
URL: http://majfluga.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: