Kärt meddelande!

     Publicerat: 2011-06-05 Kl: 13:44:25 | I kategori: Sofia-stuff | 2 kommentarer

Imorses fick jag en otroligt rolig överaskning här på bloggen. Närmare bestämt ett meddelande från Sofie, som har Mascot nuförtiden. Mascot och jag hängde ihop i tio (!) år, innan jag lämnade hem honom till sina ägare för 4 år sedan. Jag saknar honom varje dag, tänker på honom ofta, och undrar hur han har det. Jag har bara hört av mej två gånger på två år, för det är så stort och känslosamt såfort jag ens tänker på att slå numret till hon som har honom. Men så, imorses, hade jag alltså ett meddelande från Sofie här på min blogg. Jag har gått i ett litet lyckorus hela dagen! Han har det bra, och jag ska nog ta mej en tur till honom i sommar, om jag pallar utan att gråta ihjäl mej hihi. Älskade MASCOT <3


Postat av: Filippa

Det där med att lämna bort djur är aldrig lätt. Jag tror inte hon bryr sig om att du skulle gråta. Så fin har är med!

2011-06-05 @ 16:43:31
URL: http://pysselflisa.blogg.se/
Postat av: sofie

åå den bilden är såå fin, har den som tavla i mitt rum (:



Ni får gärna komma en sväng i sommar!

vi äger ju en camping 9 km norr om gränna som ni kan bo på nån natt,

Mascot är välldigt omtyckt på ponnyridningarna där, många barn som vill rida på honom (:

, på läs mer här: (http://www.camping.se/templates/product____8.aspx?prodId=2661)



kram

2011-06-08 @ 21:24:15

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: